maandag 5 februari 2024

Proficiat

 4293

Ik ben ook weer eens op de vintage toer gegaan met dit leuke model van Mariska van Hobby Voordelig.
Zo'n leuk modelletje en niet moeilijk.
Het papier is de eyechatcher.

 

Hier zie de zijkant, het is dus eigenlijk een soort easelcard. De strik houdt de kaart tegen.
Het papier is zo mooi daarom heb ik aan één kant de dame met haar high tea gezet zodat je het prachtige design ook nog wel ziet.
Veel meer is niet nodig.

Bij Gem of a Craft challenge is Anything goes
Bij SheepSki Designs Challenges is het thema ook Anything goes.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon HobbyVoordelig
DSP: Felicia van Craft O'clock'
Afbeeldingen: Extra set Felicia Craft O'clock
Label: Banners XXL Collectables COL1398 MDesign
Tekst: CS0881 MDesign
Distressinkt: Vintage Photo
Lint, roosje en scrappersfloss

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Per ongeluk drukte ik op verwijderen bij de reactie van Ineke. Sorry hoor!
    Hier is wat zei zei:
    Heel mooi vintage !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita