dinsdag 20 februari 2024

Voorjaar

 4304

Een paar weken terug won ik bij de Allerhande Doos op Facebook de give away in verband met hun 2 jarige bestaan.
Ik kreeg een leuk knutselpakket waarin de stans en het papier dat ik gebruikte op deze kaart zat.
Ik heb uit het druifjes designpapier de stans gestanst en het vierkantje er weer verhoogd tussengeplakt.
De blauwe druifjes zijn gemaakt met stansen van Marianne Design en hetzelfde blauw-paarse papier.
Ik heb met een ander designpapier nog een kaart gemaakt maar die komt nog.
Nog bedankt voor dit leuke pakket dames.

Wat heb ik gebruikt:
Frame: onbekend merk (gewonnen)
DSP: Welcome Spring JAPP10018 Find It Media (gewonnen)
Blauwe druifjes: Creatables LR0402 MDesign
Tekst: Lieve teksten CS1087 MDesign
Label: onbekend merk
Pearls white: CA3132 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met leuke blauwe druifjes.
    Zag laats op de veiling in Aalsmeer roze druifjes zo apart , zie ze nog niet bij het tuincentrum.
    Gaan vast mee als ik ze tegen kom.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaart met de blauwe druifjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita