donderdag 15 februari 2024

Challenge 41 Winter

 4299

Tijd voor challenge 41 op het blog van Girlz Creative Crafts.
Het thema deze maand is Layer it up (laagjes dus).
Niet moeilijk, maar let op gebruik van plaatjes, 3D, foto's of knipvellen is verplicht.
Afgelopen challenge waren er wel veel deelnemers maar ze voldeden hier niet allemaal aan.
Ik heb weer een slimline gemaakt met mooi papier van Marianne Design.
Nouja alles is eigenlijk van MDesign.
Als extra layer heb ik een mini slimline gebruikt, dus laagjes genoeg.
De bloem en blad zijn best al oudere stansjes maar nog steeds vind ik die supermooi
Komen jullie ook weer gezellig meedoen met deze leuke uitdaging?

Klik hier.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline: Craftables CR1537
Mini slimline: Craftables CR1562
Tekstcirkel: Craftables CR1635
DSP: ruit = Winter Hygge PK9184
rose = Jolly Christmas PB7065
Winter: Craftables CR1561
Afbeelding: Birds in Winter VK9572
Vogel: Collectables COL1392
Tak: Creatables LR0558
Bloem: Collectables COL1323
Blad: Craftables CR1249
Enamel Dots Christmas: PL4509
Hempcord

Groetjes
ANITA
 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita