woensdag 21 februari 2024

Verhuiskaart

 4305

Onze jongste zoon is afgelopen weekend verhuisd naar een groter huis, samen met zijn vrouw en 2 kleinkinderen.
Er is vanaf oktober flink geklust om het een eigen stekje te maken.
Leuk als er dan een verhuiskaartje in de bus valt.
Dit is dus speciaal voor hun gemaakt.
Ik ben begonnen met de achtergrond, die is gemaakt met een stencil en Relief Paste.
Daarna heb ik het op kleur gebracht en is de rest er op gekomen.
De klavertjes brengen ze hopelijk veel geluk.
Ik heb er wel een slimline van gemaakt anders werd het wel erg krapjes.......
Ze hebben nu ook voor het eerst een echte tuin wat voor een stad al heel bijzonder is, maar wel super fijn voor Livia en straks ook Abel.
Hopelijk vinden ze hem leuk.

Wat heb ik gebruikt:
Stenen: Stencil Bricks 470.715.002 Dutch Doobadoo
Relief paste: Cadence
Slimline: Crealies
Boomtakken: boxkaart Craftables CR1374 MDesign
Gras: Creatables LR0663 MDesign
Hek: Collectables COL1383 MDesign
Fiets: Collectables COL1436 MDesign
Lvertjes: Craftables CR1539 MDesign
Tekst: Lieve teksten CS1087 MDesign
Mirror Paper gold: CA3134 MDesign
Distressinkten: Peeled Paint, Aged Mahogany

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze kaart voor jullie zoon !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige verhuiskaart , een huis met een tuintje dat is toch wel erg lekker.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita