woensdag 28 februari 2024

Best friends

 4309

Afgelopen maand bestelde ik wat dingen bij Noor en Zo en kreeg er een leuk velletje bij met allerlei leuke diertjes erop.
Hiermee kan je meedoen met de challenge op Noor & Zo challenge groep op Facebook.
Laat ik dat toch maar eens doen.
Even geleden zag ik een prachtig model van Sylvia Hoekman van Syllies Craft Dreams
Van haar kreeg ik een kladje met het model, maar verder geen maten of zo. Helaas kon ze het niet meer vinden.
Niet getreurd dus.
Ben zelf aan de slag gegaan met het maken van een model wat ik 3 keer kon herhalen.
Toen moest er ook nog desigpapier op, ai dat had ik er beter eerst op kunnen plakken......
Er moest het nodige gemeten en gesneden worden, maar zie hier toch het resultaat.
Ik ben tevreden.
Ga het patroon maar goed bewaren.

Bij Make My Monday is het thema Fun Folds

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Don't afraid to travel slowly Craft Sensation
Dierenpapier: Décotime
Dieren: Noor en Zo
Lichtgroen blad: Creatables LR0667 MDesign
Donkergroen blad: Creatables LR0478 MDesign
Gras: AVEC slimline (Action)
Bloemetjes: Craftables CR1501 MDesign
Tekst: Little Blossom SL-LB-STAMP194 Studiolight
Perlen pen bronze

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Een leuke en gezellige kaart.
    Mooi model.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lot of work went into this as you figured out the measurements and all the papers. End result is great and I like it a lot. You little images are cute. Thanks for joining us at MMM, Johanna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute. Darling images and wonderful fun folds. Lots of work but so cute. Thanks for sharing over at Make My Monday

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita