zaterdag 3 februari 2024

Kleinigheidje

 4292

Ik loop weer eens flink achter met kaarten plaatsen of beter gezegd ik maar er teveel......denk ik!
Dit kaartje maakte ik n.a.v. een live van Castella.
Het is een kaartje met een frame dat rust op 2 pilaartjes die je gewoon plat kunt vouwen.
Het is een soort tentkaart. Zie foto.


Het is een voorjaarskaartje met het mooie papier van Noor Design wat ik nog deels had liggen.
De afbeeldingen zaten wel in een apart pakket maar horen er wel bij, dus eigenlijk alles van Noor Design, alleen afgewerkt met wat sisal.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon: Castella
DSP: Country Garden 6011/0643 van Noor Design
Afbeeldingen: Country Garden 6011/0421 van Noor Design
Sisal

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita